Running

“Some seek the comfort of their therapist’s office, other head to the corner pub and dive into a pint, but I chose running as my therapy.”

Lopen kan je altijd en overal. Schoenen in je reiszak/rugzak/…. en lopen maar. Wordt je net zoals 80% een drop – out op het Start to Run programma? Of start je onmiddellijk op de juiste manier met je looptrainingen?

“There is nothing so momentary as a sporting achievement,                                                     and nothing so lasting as the memory of it.”

Ben je meer een competitieve sporter? 5 – 10 – 15 – 21 -42Km wedstrijden als ambitie maar weet je niet hoe je moet starten? Of ben je al gestart en wil je deze keer er écht alles uithalen? Samen met ons plannen we jouw jaar in en halen we het maximale uit jezelf!

“How to run an ultramarathon? Puff out your chest, put one foot in front of the other, and don’t stop till you cross the finish line.”

Het gaat over de juiste prikkels toedienen aan het lichaam. Vorig jaar startte mijn eerste ultraloper met als ambitie de SwissPeak 360 te lopen. Een loopwedstrijd van maar liefst 380Km! Hij legde deze afstand af in 141 uur. Toch liep hij niet meer dan 10u per week! (Voor een recreatieve en zelfs marathonloper zijn dit junkmiles per week, maar niet voor deze discipline!)

Elk trainingsprogramma wordt ondersteund door een fysieke inspanningstest om zo het maximale uit jezelf te halen!

Basispakket vanaf : €25,-/M (incl. inspanningstest)

Ja, ik wil vrijblijvend meer informatie!

 

Advertenties